Mediji

REM: TV Pink u aprilu 512 puta prekršio zakon

Mediji

Protiv televizije Pink, zbog 512 prekršaja Zakona o oglašavanju u aprilu ove godine, Regulatorno telo za elektronske medije (REM) podnelo je Prekršajnom sudu zahtev za pokretanje prekršajnog postupka

 

U zahtevu za pokretanje prekršajnog postupka protiv televizije Pink navodi se da su u emisijama „Novo jutro“, „Zadruga“, „Premijera“, „DNK“ i „Amidži šou“ „neprimereno prikazivani proizvodi naročito krupnim kadrovima“, kao i da je u emisiji „Premijera“ bilo prikrivenog oglašavanja lista „Svet“, što je suprotno Zakonu o oglašavanju.

Televizija Pink, kako se navodi u zahtevu REM-a, emitovala je „blok oglasnih poruka bez najavne špice“, iako u Zakonu u oglašavanju stoji da TV oglašavanje i TV prodaja moraju biti lako prepoznatljivi i jasno i uočljivo zvukom, slikom ili prostorno odvojeni od ostalih programskih sadržaja.

Pink je u emisiji „Nacionalni dnevnik“ prekršio član 33 Zakona o oglašavanju u kojem se navodi da se emitovanje igranog filma, televizijskog filma i emisije vesti može prekinuti zbog emitovanja TV oglašavanja, odnosno TV prodaje jednom u emisiji čije predviđeno trajanje iznosi najmanje 30 minuta, navodi REM u zahtevu za pokretanje prekršajnog postupka.

REM navodi i da je Pink u aprilu prekršio član 35 stav jedan ovog Zakona prema kojem „u okviru jednog punog sata emitovanog programa komercijalnih pružalaca medijske usluge TV oglašavanje i TV prodaja ne mogu zauzimati više od 20 odsto vremena (12 minuta u jednom punom satu)“.

Suprotno članu 37 Zakona o oglašavanju, u emisijama Pinka „Magazin in“ i „Žikina šarenica“ emitovane su TV prodaje kao poseban programski sadržaja, navodi se u zahtev za pokretanje prekršajnog postupka REM-a protiv ove televizije.

U emisijama televizije Pink „Pinkove zvezdice“, „Promo“, „Kuća od srca“, „Trenutak iz sna“ i „Državni službenik“ „promotivno je upućivano na proizvod sponzora“, a u emisiji „Elif“ bila je „pokretna slika sponzora“, što je suprotno Zakonu o oglašavanju, ističe REM.

Podsetimo, u martu REM je protiv televizije Pink podneo Prekršajnom sudu zahtev za pokretanje postupka, zbog 376 prekršaja Zakona o oglašavanju.

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

Više u Mediji

Google postigao dogovor u Francuskoj o plaćanju preuzetih sadržaja

Advertiser Serbia21. januara 2021.

HBO Max predstavlja tim lidera za područje Evrope, Bliskog Istoka i Afrike u susret internacionalnom lansiranju usluge

Advertiser Serbia21. januara 2021.

REM: Reklama onlajn kladionice sa nacističkim simbolima protivna zakonu

Advertiser Serbia20. januara 2021.

Gledanost TV programa s nacionalnom pokrivenošću u 2020

Advertiser Serbia19. januara 2021.

Nova SBB investicija u Srbiji: Počinje digitalizacija Sombora, Valjeva i Leskovca

Advertiser Serbia18. januara 2021.

Google-ov eksperiment blokiranja novinskih izdavača u Australiji

Advertiser Serbia18. januara 2021.

Sedmični pregled gledanosti televizije od 4. do 10. januara 2021. godine

Advertiser Serbia14. januara 2021.

SBB mreža položila test kvaliteta uz rekordno korišćenje interneta u novogodišnjoj noći

Advertiser Serbia6. januara 2021.

Preporuka Sault Sainte Marie Univerziteta: Prečesto korišćene izraze u 2020 proterati iz medija

Advertiser Serbia3. januara 2021.

Preminuo glavni urednik Bete Dragan Janjić

Advertiser Serbia31. decembra 2020.

Savet za štampu objavio „Leksikon medijske pismenosti”

Advertiser Serbia30. decembra 2020.

Željko Joksimović kupuje Tanjug?

Advertiser Serbia25. decembra 2020.

UNITED GRUPA kupuje bugarsku Novu

Advertiser Serbia24. decembra 2020.

Washington Post otvara kancelarije u Evropi i Aziji

Advertiser Serbia23. decembra 2020.

Saopštenje: UNITED GRUPA spremna da investira u 5G mrežu u sledećoj godini

Advertiser Serbia22. decembra 2020.