Mediji

Saopštenje United Group: Privredni sud odobrio uvid u poverljive poslovne tajne United Grupe konkurentskim kompanijama

Privredni sud u Beogradu, a na osnovu naloga Privrednog Apelacionog suda, omogućio je konkurentskim firmama GSS, koja je u vlasništvu Telekoma Srbija i kompaniji EURO World Network, sa sedištem u Beču i USA, uvid u poverljive poslovne informacije i tajne SBB-a i City Medie, članicama United Grupe, bez pravno valjanog osnova

 

Svi zahtevani podaci već su ranije dostavljeni sudu u toku postupka, zbog čega ovakva odluka suda upućuje na tendenciozno postupanje koje omogućava uvid u poslovne tajne konkurentskim kompanijama. Pri tome je indikativno da je jedno od dva društva, austrijska firma – GSS, u vlasništvu Telekoma Srbije, našeg glavnog konkurenta u Srbiji i dijaspori.

GSS Media i EURO-World Network (EWN) podnele su u februaru ove godine Privrednom sudu u Beogradu predlog za obezbeđenje dokaza protiv SBB-a i City Medie, a za potrebe njihove navodne predstojeće tužbe. Ove dve kompanije terete SBB i City Mediu da su povredile njihova prava ekskluzivne distribucije tako što su televizijski kanali HRT 1, HRT 2, HRT 3 i HRT 4 emitovani preko Net TV Plus platforme na teritorijama Severne i Južne Amerike, Australije i Novog Zelanda. Iako svesni da platformom Net TV Plus uopšte ne upravljaju ni SBB ni City Media, već je ona u vlasništvu druge članice United Grupe, kompanije Solford Trading Limited sa Kipra, kao i da Solford ima uredno zaključen ugovor sa HRT-om koji je dostavljen na uvid putem suda i da HRT-u plaća ugovorene naknade za reemitovanje, oni kreću u postupak protiv SBB-a i City Medie pred srpskim sudom.

Ovakvim manevrom i postupkom pred sudom u Srbiji se namerno izbegla suština, a to je da je Solford Trading Limited sa Kipra, kao i svaka druga kompanija registrovana u EU, podložna striktnim kriterijumima poslovanja i provera upravo samih institucija Evropske Unije.

Potpuno je jasno da ovakva odluka Privrednog suda u Beogradu, bez ikakvog pravnog utemeljenja, predstavlja lošu poruku i drugim inostranim kompanijama u Srbiji, a izražavamo sumnju da se ovom odlukom legalizuje poslovna špijunaža, jer se ne radi ni o kakvom obezbeđenju dokaza, već o pokušaju da se pribave informacije o poslovanju SBB-a za račun konkurencije.

Iskoristićemo sva pravna sredstva pred domaćim i međunarodnim institucijama kako bismo zaštitili svoje poslovanje.

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

Više u Mediji

New York Times: Digitalni segment prvi put s većim prihodima od štampanog

Advertiser Serbia6. avgusta 2020.

Proglašeni dobitnici nagrade V(RAB)AC 2020

Advertiser Serbia4. avgusta 2020.

Sedmični pregled gledanosti televizije od 27. jula do 2. avgusta 2020. godine

Advertiser Serbia4. avgusta 2020.

United Grupa preuzela bugarski Vivacom

Advertiser Serbia31. jula 2020.

Australija će prva na svetu naterati Facebook i Google da plate za vesti i medijski sadržaj

Advertiser Serbia31. jula 2020.

SBB je donirao digitalnu televiziju i internet KC Kragujevac

Advertiser Serbia24. jula 2020.

Istraživanje: Do dva sata dnevno ispred ekrana umanjilo bi rizik od smrti

Advertiser Serbia23. jula 2020.

Rok magazin „Q“ prestaje da izlazi posle 34 godine

Advertiser Serbia21. jula 2020.

Grupa Bauer gasi osam časopisa u Australiji

Advertiser Serbia21. jula 2020.

Neto dobit Netflix-a gotovo utrostručena

Advertiser Serbia20. jula 2020.

Istraživanje: Internet pretiče televiziju u popularnosti, ali ne i u informisanju u Srbiji

Advertiser Serbia16. jula 2020.

Sedmični pregled gledanosti televizije od 29. juna do 5. jula 2020. godine

Advertiser Serbia8. jula 2020.

Saopštenje Upravnog odbora RTS-a o kandidatima za generalnog direktora

Advertiser Serbia7. jula 2020.

Evropska komisija: Za društvene mreže ista pravila kao i za sve ostale emitere

Advertiser Serbia7. jula 2020.

Preminuo Enio Morikone

Advertiser Serbia6. jula 2020.