Dnevna štampa

Igor Žeželj novi vlasnik Adria Media Group

Novi vlasnik Kurira, 12 portala i još 14 štampanih izdanja, umesto Aleksandra Rodića je Igor Žeželj, vlasnik i direktor firme Wireless media

 

Na sajtu Agencije za privredne registre (APR) u rešenju koje je doneto 4. januara 2019. godine, umesto Rodića upisani su Žeželj i Privredno društvo za pružanje telekomunikacionih usluga Mondo INC doo Beograd (Stari grad).

Žeželj i Rodić UNS-u nisu odgovorili kolika je bila cena Adria media Grupe (AMG), koja je izdavač ovih medija.

Podsetimo, AMG je u oktobru prošle godine postigao dogovor o partnerstvu sa Wireless media i portalom Mondo, što je UNS-u tada potvrdio Rodić.

Žeželj je tada negirao da je napravljeno strateško partnerstvo AMG-a sa firmom Wireles media i Mondom, ali je rekao da AMG i Wireless media imaju „vrlo intenzivnu i plodonosnu poslovnu saradnju“.

Inače, portal Mondo nije upisan u Registru medija. Međutim, na sajtu Telekom Srbija (www.mts.rs), u rubrici „naši sajtovi“ ovaj portal naveden je kao sajt ove kompanije.

I na sajtu Registra nacionalnog domena Srbije (RNIDS) navodi se da je Telekom Srbija a.d. vlasnik domena mondo.rs.

Podsetimo, u vlasništu AMG-a, kako stoji na njegovom portalu su listovi Kurir, Gllosy, Lena i Financial times, Men’s health, Cosmopolitan, Elle, Sensa, Nacionalna geografija Srbija, Lepa&Srećna, Winter, Summer, Asfalt, Cosmo Campus i Newasweek, kao i portali elle.rs, yumama.com, kurir.rs, nationalgeographic.rs, menshealth.rs, cosmopolitan.rs, lovesensa.rs, stvarukusa.rs, lepaisrecna.rs, still, glossy.rs i espresso.rs.
 

Izvor: UNS

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

Više u Dnevna štampa

Italija izgubila četvrtinu prodavaca novina

Advertiser Serbia17. februara 2020.

The Guardian prva medijska kuća koja je zabranila oglase naftnih kompanija

Advertiser Serbia30. januara 2020.

Voren Bafet odustao od štampanih medija, prodaje sve novine

Advertiser Serbia30. januara 2020.

Kina traži izvinjenje danskog dnevnog lista zbog karikature koronavirusa

Advertiser Serbia28. januara 2020.

„Politikin“ 116. rođendan

Advertiser Serbia25. januara 2020.

The New York Times prešao prag od pet miliona pretplatnika

Advertiser Serbia15. januara 2020.

Ministarstvo: Za sufinansiranje televizijskog sadržaja 75 miliona dinara, ostalima manje

Advertiser Serbia10. decembra 2019.

Boban Rajić novi vlasnik kompanije Novosti

Advertiser Serbia10. decembra 2019.

Porodica Anjeli kupuje veliku medijsku grupu u Italiji

Advertiser Serbia3. decembra 2019.

Za deset godina više od 700 žalbi Savetu za štampu

Advertiser Serbia30. novembra 2019.

Savet za štampu: Srpski telegraf, Kurir, Nove kikindske i Informer kršili kodeks

Advertiser Serbia2. novembra 2019.

Sud: Politika neovlašćeno promenila glavu lista, povređena autorska prava

Advertiser Serbia28. oktobra 2019.

Zašto su sve novine u Australiji jutros osvanule iste?

Advertiser Serbia21. oktobra 2019.

Večernje novosti slave 66. rođendan

Advertiser Serbia16. oktobra 2019.

Crna Gora: Prodaja novina dozvoljena i nedeljom

Advertiser Serbia15. oktobra 2019.