Dnevna štampa

Beograd izdvaja 90 miliona dinara za reklamiranje gradskog prevoza?

Dnevna štampa

Sekretarijat za javni prevoz grada Beograda raspisao je javnu nabavku za medijsku kampanju kako bi se „povećalo poverenje građana i promenila slika o javnom prevozu

 

Konkursnom dokumentacijom je predviđeno da se reklame emituju na televizijama O2, Prva i Pink, i u novinama Informer, Srpski Telegraf, Blic, Alo, Kurir, 24 sata i SAT.

Iako se na početku dokumentacije navodi da „korisnici javnog prevoza nisu dovoljno obavešteni o sprovedenim aktivnostima na unapređenju kvaliteta usluge”, kasnije u konkursu se ističe da je „cilj ove kampanje da se komunikacijom sa korisnicima poveća prihod od prodaje karata kako bi javni prevoz u Beogradu postao kvalitetniji i bolji, reprezentativan i prepoznatljiv.”

Kao ciljna grupa navedeni su muškarci, žene i deca od 7 do 70 godina, a kampanja će biti plasirana na televizijama, u štampanim medijima, na internetu i na samim autobuskim stajalištima.

Gradski čelnici su zabrinuti zbog toga što, prema njihovoj računici, više od dvesta hiljada zaposlenih koristi gradski prevoz, a ne plaća kartu, zbog čega grad Beograd gubi sedam milijardi dinara na godišnjem nivou.

Kao mediji u kojima će se reklamirati gradski prevoz, odabrane su televizije O2 i Prva u vlasništvu Srđana Milovanovića, bivšeg vlasnika Kopernikus korporacije i brata Zvezdana Milovanovića, poverenika SNS-a za Niš, kao i Pink Željka Mitrovića.

Od štampanih medija odabrani su tabloidi koji su više puta kršili Kodeks novinara u dnevnoj štampi.

 

Izvor: www.masina.rs

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

Više u Dnevna štampa

Saopštenje United Group: Tužba protiv Informera zbog obmanjivanja roditelja i dece o programima United Grupe

Advertiser Serbia23. marta 2020.

Zbog manjka toalet papira u Australiji, tabloid objavio prazne strane

Advertiser Serbia5. marta 2020.

Savet za štampu: U drugoj polovini 2019 oko 5.000 slučajeva kršenja kodeksa

Advertiser Serbia19. februara 2020.

Italija izgubila četvrtinu prodavaca novina

Advertiser Serbia17. februara 2020.

The Guardian prva medijska kuća koja je zabranila oglase naftnih kompanija

Advertiser Serbia30. januara 2020.

Voren Bafet odustao od štampanih medija, prodaje sve novine

Advertiser Serbia30. januara 2020.

Kina traži izvinjenje danskog dnevnog lista zbog karikature koronavirusa

Advertiser Serbia28. januara 2020.

„Politikin“ 116. rođendan

Advertiser Serbia25. januara 2020.

The New York Times prešao prag od pet miliona pretplatnika

Advertiser Serbia15. januara 2020.

Ministarstvo: Za sufinansiranje televizijskog sadržaja 75 miliona dinara, ostalima manje

Advertiser Serbia10. decembra 2019.

Boban Rajić novi vlasnik kompanije Novosti

Advertiser Serbia10. decembra 2019.

Porodica Anjeli kupuje veliku medijsku grupu u Italiji

Advertiser Serbia3. decembra 2019.

Za deset godina više od 700 žalbi Savetu za štampu

Advertiser Serbia30. novembra 2019.

Savet za štampu: Srpski telegraf, Kurir, Nove kikindske i Informer kršili kodeks

Advertiser Serbia2. novembra 2019.

Sud: Politika neovlašćeno promenila glavu lista, povređena autorska prava

Advertiser Serbia28. oktobra 2019.