Mediji

UNS: Savet REM-a nije kaznio TV Pink zbog „ozoniranja“

Mediji

Udruženje novinara Srbije (UNS) je prenelo da je Savet Regulatornog tela za elektronske medije (REM) većinom glasova odlučio da Televizija Pink ne bude kažnjena zbog zalaganja njenog vlasnika Željka Mitrovića za „ozonsku terapiju KOVIDA-19“

 

UNS je preneo da je član Saveta REM-a Slobodan Cvejić potvrdio da je na jučerašnjoj sednici odbijena njegova zajednička inicijativa sa Juditom Popović da se „izrekne mera“ Televiziji Pink.

UNS je naveo da je sednica Saveta REM-a, kojoj je prisustvovao i Mitrović, „bila burna“ i da je vlasnik Pinka doveo lekara koji je trebalo da potvrdi efikasnost „ozonske terapije“.

Pošto je Cvejić zapretio da će napustiti sednicu, lekar je izašao iz sale„, piše u saopštenju.

Cvejić je za UNS izjavio da ostaje pri mišljenju da je Mitrović time što je na svojoj televiziji prikazivao kako na sebi primenjuje „terapiju ozonom“, „iskoristio lakovernost gledalaca koji mogu da poveruju da odluku o svojoj terapiji, u slučaju infekcije korona virusom, mogu da donesu sami i da tu terapiju sami primenjuju na sebi“.

Verujem da vlasnik privatnog medija ne bi smeo da koristi javni medijski prostor koji je zajedničko dobro svih građana Srbije, da u njemu na sebi primenjuje ‘terapiju’ koja nigde u Srbiji nije zavedena kao zvanična„, dodao je Cvejić.

On je kazao da nije prihvatljiva argumentacija da je time što je doktor Srđa Janković gostujući u emisiji „neodređeno govorio o terapiji ozonom“, kao i što je doktor Predrag Kon rekao da to „nije njegova oblast“, postignuto objektivno izveštavanje o „terapiji ozonom“ koju je Mitrović navodno primenjivao na sebi.

U saopštenju se navodi da članica Saveta REM-a Višnja Aranđelović kazala da Mitrović nije prekršio zakon na šta su se u odvojenim inicijativama pozvali Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS) i članovi Saveta REM-a Slobodan Cvejić i Judita Popović, odnosno da u emisijama televizije Pink nije bilo nadrilekarstva, dovodjenja gledalaca u zabludu i neobjektivnog informisanja.

Ne možemo govoriti o dovođenju gledalaca u zabludu, jer je zabluda pogrešna predstava o nekoj činjenici, niti o neobjektivnom informisanju, zato što su u emisijama na Pinku bili lekari Kon i Janković, koji su bili sumnjičavi prema terapiji ozonom. Terapija ozonom nije protokolarna u našem lečenju, ali nije zabranjena„, kazala je Aranđelović za UNS.

 

Izvor: Beta, UNS

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

Više u Mediji

Ombudsman pokrenuo kontrolu zakonitosti rada REM-a zbog predizbornog spota sa detetom

Advertiser Serbia1. juna 2020.

United Grupa kupuje grčki Forthnet

Advertiser Serbia1. juna 2020.

Google ne želi da deli prihode sa australijskim medijima

Advertiser Serbia1. juna 2020.

Microsoft otpušta novinare, angažuje robote

Advertiser Serbia1. juna 2020.

Raspisan konkurs za generalnog direktora RTS-a

Advertiser Serbia29. maja 2020.

Zvaničnik IREX-a: U Srbiji se jedna lažna vest u proseku podeli 927 puta

Advertiser Serbia25. maja 2020.

Novozelandska medijska grupa prodata za jedan dolar

Advertiser Serbia25. maja 2020.

Podkast Džoa Rogana prelazi na Spotify, ugovor 100 miliona dolara

Advertiser Serbia21. maja 2020.

Australijski regulator medijima: Bojkotujte Google i Facebook i prisilite ih da vam plate sadržaj

Advertiser Serbia21. maja 2020.

Publikacije o medijskoj pismenosti za najmlađe i predškolce

Advertiser Serbia20. maja 2020.

Saopštenje kompanije SBB: RATEL da preuzme odgovornost i zaštiti tržište od monopolskih cena EPS-a

Advertiser Serbia18. maja 2020.

REM podneo zahteve za pokretanje postupka protiv televizija Pink, Happy, B92 i Prva

Advertiser Serbia18. maja 2020.

Saopštenje kompanije SBB: Elektroprivreda Srbije traži da SBB plati duplo veću naknadu i da ukloni opremu sa svih stubova u Srbiji

Advertiser Serbia15. maja 2020.

Hrvatska: Gledanost TV-a i konzumacija interneta u aprilu 2020

Advertiser Serbia14. maja 2020.

REM pokrenuo postupak protiv Željka Mitrovića

Advertiser Serbia14. maja 2020.