Mediji

Tramp smanjuje budžete javnih radio i TV stanica

Mediji

Nacrt budžeta administracije predsednika Trampa pokazuje predloženo ukidanje finansiranja Korporacije za javno emitovanje, koja finansira javni radio i televizijski servis, kao i brojne javne radio i televizijske stanice širom SAD-a

Korporacija za javno emitovanje (CPB) nalazi se na listi nezavisnih organizacija, zajedno sa Nacionalnom fondacijom za umetnost i Nacionalnim fondom za humanističke nauke, čije bi finansiranje od strane budžeta bilo ukinuto pod Trampovim planovima, koji stupaju na snagu u oktobru ove godine. To je prvi put da je jedan američki predsednik predložio takve mere.

Fondovi Korporacije za javno emitovanje, koja od federalne vlade dobija 450 miliona dolara godišnje, čine manje od jedan posto izvora finansiranja za National Public Radio (NPR), ali su značajniji izvor finansiranja za javne radio stanice, čije godišnje pretplate čine do 40 posto ukupnog budžeta javnog radio servisa. Finansiranje emisija na javnom televizijskom servisu, poput Frontline-a i PBS (Public Broadcasting System) vesti, takođe bi bilo pogođeno ovom odlukom.

Ne postoji održiva zamena za državno finansiranje koje obezbeđuje da svi Amerikanci imaju pristup edukativnim i informativnim programima i servisima javnih medija. Ukidanje državne podrške CPB-u prvo bi oštetilo a zatim i uništilo ulogu javnih medija u predškolskom obrazovanju, javnoj bezbednosti, povezivanju građana sa našom istorijom i promociji dijaloga za Amerikance – i u ruralnim i u urbanim zajednicama„, komentariše najave o budžetskim rezovima Patricia Harrison, direktorica Korporacije.

Predstavnici Korporacije, NPR-a i PBS-a podsećaju Kongres na vitalnu ulogu javnih medija u SAD-u i najavljuju da su spremni da se bore protiv ove odluke.

 

Izvor: media.ba

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

Više u Mediji

REM: Zabranjen spot SNS-a u kom se pojavljuje dete

Advertiser Serbia1. juna 2020.

Ombudsman pokrenuo kontrolu zakonitosti rada REM-a zbog predizbornog spota sa detetom

Advertiser Serbia1. juna 2020.

United Grupa kupuje grčki Forthnet

Advertiser Serbia1. juna 2020.

Google ne želi da deli prihode sa australijskim medijima

Advertiser Serbia1. juna 2020.

Microsoft otpušta novinare, angažuje robote

Advertiser Serbia1. juna 2020.

Raspisan konkurs za generalnog direktora RTS-a

Advertiser Serbia29. maja 2020.

Zvaničnik IREX-a: U Srbiji se jedna lažna vest u proseku podeli 927 puta

Advertiser Serbia25. maja 2020.

Novozelandska medijska grupa prodata za jedan dolar

Advertiser Serbia25. maja 2020.

UNS: Savet REM-a nije kaznio TV Pink zbog „ozoniranja“

Advertiser Serbia22. maja 2020.

Podkast Džoa Rogana prelazi na Spotify, ugovor 100 miliona dolara

Advertiser Serbia21. maja 2020.

Australijski regulator medijima: Bojkotujte Google i Facebook i prisilite ih da vam plate sadržaj

Advertiser Serbia21. maja 2020.

Publikacije o medijskoj pismenosti za najmlađe i predškolce

Advertiser Serbia20. maja 2020.

Saopštenje kompanije SBB: RATEL da preuzme odgovornost i zaštiti tržište od monopolskih cena EPS-a

Advertiser Serbia18. maja 2020.

REM podneo zahteve za pokretanje postupka protiv televizija Pink, Happy, B92 i Prva

Advertiser Serbia18. maja 2020.

Saopštenje kompanije SBB: Elektroprivreda Srbije traži da SBB plati duplo veću naknadu i da ukloni opremu sa svih stubova u Srbiji

Advertiser Serbia15. maja 2020.