Dnevna štampa

Saopštenje United Group: Tužba protiv Informera zbog obmanjivanja roditelja i dece o programima United Grupe

Dnevna štampa

O gestu podrške građanima Srbije koji su korisnici SBB i kojima smo otključali sve televizijske kanale za koje smo dobili dozvole, tabloid Informer objavio je tekst prepun neistina i skandaloznih konstrukcija pokušavajući da javnost dovede u zabludu

 

Čim je doneta odluka da će školska deca iz izolacije pratiti nastavu preko kanala RTS 3, ovaj program je istog dana uvršten u ponudu Total TV-a, o čemu smo i informisali javnost. Tvrdnja Informera da taj program nemamo, skandalozan je pokušaj prevare dece i njihovih roditelja. Besmislena je i tvrdnja da nismo uvrstili u ponudu RTS Planetu, jer se autor teksta nije potrudio ni da utvrdi da je reč o internet platformi, a ne TV kanalu, i ne može ni biti emitovan.

Na već tradicionalne laži Informera, rekordera među svim medijima po objavljivanju neistina, nismo reagovali ranije, jer znamo da je njihova uređivačka politika bazirana na konceptu napada na United Grupu i naše zaposlene.

Ipak, njihova odluka da u poslednjem tekstu besramno zloupotrebe i decu obmanjujući ih da ne mogu da prate nastavu preko platformi United Grupe, dokaz je da i u trenucima koji su teški za sve građane Srbije Informer ne želi da objavi ni miligram istine.

Zbog činjenice da je čak i u vanrednom stanju Informer doveo u zabludu građane Srbije šireći potpune neistine, United Grupa će podneti tužbu protiv vlasnika tabloida Informer i glavnog i odgovornog urednika Dragana J. Vučićevića.

SBB od početka godine beleži istorijski rezultat u broju korisnika upravo zbog vrhunske usluge i ponude programa koje pruža, a indeks zadovoljstva korisnika koji merimo svakodnevno raste.

I pored svih napada na United Grupu, zadovoljstvo nam je što smo u najtežim trenucima po građane Srbije, akcijom otključavanja kanala i odlaganjem plaćanja računa za penzionere inspirisali i konkurenciju da nas prati i postupi na isti način.

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

Više u Dnevna štampa

Zbog manjka toalet papira u Australiji, tabloid objavio prazne strane

Advertiser Serbia5. marta 2020.

Savet za štampu: U drugoj polovini 2019 oko 5.000 slučajeva kršenja kodeksa

Advertiser Serbia19. februara 2020.

Italija izgubila četvrtinu prodavaca novina

Advertiser Serbia17. februara 2020.

The Guardian prva medijska kuća koja je zabranila oglase naftnih kompanija

Advertiser Serbia30. januara 2020.

Voren Bafet odustao od štampanih medija, prodaje sve novine

Advertiser Serbia30. januara 2020.

Kina traži izvinjenje danskog dnevnog lista zbog karikature koronavirusa

Advertiser Serbia28. januara 2020.

„Politikin“ 116. rođendan

Advertiser Serbia25. januara 2020.

The New York Times prešao prag od pet miliona pretplatnika

Advertiser Serbia15. januara 2020.

Ministarstvo: Za sufinansiranje televizijskog sadržaja 75 miliona dinara, ostalima manje

Advertiser Serbia10. decembra 2019.

Boban Rajić novi vlasnik kompanije Novosti

Advertiser Serbia10. decembra 2019.

Porodica Anjeli kupuje veliku medijsku grupu u Italiji

Advertiser Serbia3. decembra 2019.

Za deset godina više od 700 žalbi Savetu za štampu

Advertiser Serbia30. novembra 2019.

Savet za štampu: Srpski telegraf, Kurir, Nove kikindske i Informer kršili kodeks

Advertiser Serbia2. novembra 2019.

Sud: Politika neovlašćeno promenila glavu lista, povređena autorska prava

Advertiser Serbia28. oktobra 2019.

Zašto su sve novine u Australiji jutros osvanule iste?

Advertiser Serbia21. oktobra 2019.