Dnevna štampa

Boban Rajić novi vlasnik kompanije Novosti

Dnevna štampa

Privredno društvo Media 026 d.o.o. iz Vučaka smederevskog biznismena Bobana Rajića postalo je većinski vlasnik kompanije Novosti sa 98,055 odsto udela u ovoj kompanije, saznaje Udruženje novinara Srbije (UNS)

 

U Centralnom registru, depou i kliringu hartija od vrednosti upisano je da je većinski vlasnik Media 026, a preostalih 1,94 odsto akcija Kompanije Novosti ostale su preduzeću „Beodragos“ d.o.o. iz Beograda.

Inače, Večernje novosti su 15. novembra objavile da je došlo do promene u vlasničkoj strukturi Kompanije Novosti i da je prenošenjem akcija „Štamparije Borba“ a.d. na društvo Media 026 finansijskom transakcijom, koja je sprovedena u postupku Unapred pripremljenog plana reorganizacije (UPPR), ovo društvo postalo većinski vlasnik te kompanije.

’Media 026’ d. o. o. posluje u okviru privrednog društva ’Rajić invest’, čiji je vlasnik Boban Rajić. Društvo je deo grupacije ’Coka’, osnovane 1985. godine. Poslovnim sistemom koji danas ima 1.000 radnika i prihod od više desetina miliona evra, od 2002. godine upravljaju Bojan i Boban Rajić“, opisuje se poslovanje novog vlasnika u tekstu „Večernjih novosti“.

Dodaje se da grupacija „Coka“ ima „širok portfolio i posluje u sektorima trgovine, ugostiteljstva, nekretnina, proizvodnje kartonske ambalaže, remonta i proizvodnje šinskih vozila, a u vlasništvu grupacije je i čuvena beogradska kafana ’Ruski car’“.

Podsetimo, „Štamparija Borba“, koja je od maja ove godine bila većinski vlasnik Kompanije Novosti, na sednici Skupštine akcionara u avgustu ove godine donela je odluku da odobri ugovor o prodaji ove medijske kuće firmi Media 026 za oko 300 miliona dinara.

Potraživanje „Štamparije Borba“ do kraja juna 2018. prema društvu Media 026 iznosi 27.263.776 dinara, piše u UPPR-u Štamparije, iako ovo društvo tada nije postojalo jer je registrovano mesec dana kasnije, 31. avgusta 2018. godine.

Prema UPPR-u „Štamparije Borba“ firma Media 026 spada u poverioca pete klase koji jedini ima mogućnost da „svoja potraživanja prema stečajnom dužniku zameni za imovinu stečajnog dužnika“.

Rajić je ranije za UNS rekao da su se za kupovinu odlučili zbog „potencijala“ ove medijske kuće da se „posle više godina poslovanja sa gubitkom, uz kvalitetan biznis plan ono unapredi“.

 

Autor: J. Pešić
Izvor: UNS

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

Više u Dnevna štampa

The New York Times prešao prag od pet miliona pretplatnika

Advertiser Serbia15. januara 2020.

Ministarstvo: Za sufinansiranje televizijskog sadržaja 75 miliona dinara, ostalima manje

Advertiser Serbia10. decembra 2019.

Porodica Anjeli kupuje veliku medijsku grupu u Italiji

Advertiser Serbia3. decembra 2019.

Za deset godina više od 700 žalbi Savetu za štampu

Advertiser Serbia30. novembra 2019.

Savet za štampu: Srpski telegraf, Kurir, Nove kikindske i Informer kršili kodeks

Advertiser Serbia2. novembra 2019.

Sud: Politika neovlašćeno promenila glavu lista, povređena autorska prava

Advertiser Serbia28. oktobra 2019.

Zašto su sve novine u Australiji jutros osvanule iste?

Advertiser Serbia21. oktobra 2019.

Večernje novosti slave 66. rođendan

Advertiser Serbia16. oktobra 2019.

Crna Gora: Prodaja novina dozvoljena i nedeljom

Advertiser Serbia15. oktobra 2019.

Ringier Axel Springer na novoj adresi

Advertiser Serbia20. septembra 2019.

Blic uz specijalno luksuzno izdanje slavi 23. rođendan

Advertiser Serbia16. septembra 2019.

Štamparija Borba prodala Novosti kompaniji Media 026 iz Smedereva

Advertiser Serbia27. avgusta 2019.

Beograd izdvaja 90 miliona dinara za reklamiranje gradskog prevoza?

Advertiser Serbia18. avgusta 2019.

UNS: U prvih šest meseci tabloidima koji su kršili novinarski kodeks 233.000 evra za projekte

Advertiser Serbia19. jula 2019.

Investicije u oglašavanje u Srbiji i zemljama regiona će rasti u narednim godinama

Advertiser Serbia16. jula 2019.